Subject: Riigitee nr 22252 tehnoloogiline ristumine
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 13:40:10 +0200

Tere,

Palun registreerida esitatud projektlahendus

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Sven Zujev <[email-masked]>
Sent: Tuesday, December 10, 2024 1:30 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: RE: Riigitee nr 22252 tehnoloogiline ristumine

Tere!

Saadan korrigeeritud projekti uuesti kooskõlastamiseks ning üle
vaatamiseks.

Märkisin ristumiskoha km punkti joonisele, proj. truubi kõrgused ning
läbimõõt korrigeeritud.

Lugupidamisega,

Sven Zujev

Altren Projekt OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

53478135

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 9. detsember 2024 16:25
To: Vahur Laas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee nr 22252 tehnoloogiline ristumine

Tere,

Korrashoiu poolelt järgmine sõnum:

Projekteeri see truup lähtuvalt kraavi põhjast, oluline on et vesi ei
jääks rajatava mahasõidu taha.

Et me ei muudaks olukorda kraavi osas.

JJT alune truup on eraldi teema ja sellega tegeletakse eraldi, kui selleks
otsus-vajadus tuleb.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Vahur Laas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Monday, December 9, 2024 10:12 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee nr 22252 tehnoloogiline ristumine

Tere Herkki!

Kas sa said mingi vastuse?

Vahur

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 6. detsember 2024 10:25
To: Vahur Laas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee nr 22252 tehnoloogiline ristumine

Tere,

Vastan kohe ja annan info kui olen meie korrashoiu osakonnast saanud
tagasiside, kuidas seda olukorda siin lahendada.

Parimate soovidega,

Herkki

From: Vahur Laas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Thursday, December 5, 2024 4:04 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee nr 22252 tehnoloogiline ristumine

Tere Herkki!

Projekti järgi peaks see olemasolev De400 truup olema kõrgusel 36.89.

Realne kõrgus on 37.57.

Küsimusel miks kraavis vesi peitubki selles.

Ehituse ajal on ehitaja seal väga väga mööda ehitanud ja järelvalve pole
ka sellele tähelepanu pööranud.

Küsimus on nüüd mis kõrgusele see panna.

Kraavi kõige madalam koht 37.29 ja see asub truubist 100 m kaugusel.

Vahur

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 5. detsember 2024 11:58
To: Vahur Laas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee nr 22252 tehnoloogiline ristumine

Tere Vahur,

Küsimus ongi selles, et JJT alla on projekteeritud ja ehitatud 400ne, nüüd
vahetult ennem seda tuleb uus truup mis on 315, küsimus miks JJT alla 400
ne paigaldati?

Kas oled valmis kinnitama, et sellest hilisemat probleemi ei teki?

Kevadel on siin kraavis ikka vesi olemas.

Meie üldine põhimõte ka mahasõitude ehitamisel on, et minimaalne
võiks/peaks olema 400ne.

Parimat,

Herkki

From: Vahur Laas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Thursday, December 5, 2024 11:15 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Riigitee nr 22252 tehnoloogiline ristumine

Tere Herkki!

Meie uus projekteeritud De315 truup on ju ülesvoolu.

Ei ole põhjust nii suurt truupi panna.

Sellel truubil on ca 1000 m2 kõvakattega ala pinda ja vooluhulk
maksimaalselt 15-20 l/s.

Ma ei näe küll põhjust miks peaks nii suure truubi panema.

Parimat,

Vahur

From: Sven Zujev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 5. detsember 2024 10:55
To: Vahur Laas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Riigitee nr 22252 tehnoloogiline ristumine

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 5. detsember 2024 09:29
To: Sven Zujev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee nr 22252 tehnoloogiline ristumine

Tere,

Projekteeritud truup on De 315,  JJT alt olemasolev truup läheb läbi
400ne. Ei saa ennem seda panna ju väiksema läbimõõduga truupi? Eelmises
kirjas oli viide sellele, et jälgida olemasoleva truubi läbimõõtu.

Küsimus. truubi sissevoolu juures on maapind 13 cm madalam kui truubi
põhja kõrgus?? Kuidas see toimib?

Palun märkida ristumiskoha km punkt joonisele

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Sven Zujev [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Sent: Monday, December 2, 2024 12:36 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee nr 22252 tehnoloogiline ristumine

Tere!

Saadan korrigeeritud projekti uuesti üle vaatamiseks ning
kooskõlastamiseks.

Vertikaal asendiplaanile juurde lisatud, sademeveetruup PP SN8 De315 mm
lisatud koos kraavi kivikindlustustega.

Kraavi, kõnnitee ning killustiku platsi ristlõige tehtud (joonis
VKV-6-10).

Lugupidamisega,

Sven Zujev

Altren Projekt OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

53478135

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 29. november 2024 13:24
To: Sven Zujev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Riigitee nr 22252 tehnoloogiline ristumine

Tere,

Palun lisage ka ristlõikejoonis

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Herkki Rõõm
Sent: Friday, November 29, 2024 1:07 PM
To: 'Sven Zujev' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee nr 22252 tehnoloogiline ristumine

Tere,

Seosese Purpuri tänava veevarustuse projekti raames kavandatud
ristumiskoha lahendusega riigiteel nr 22252 märkused:

1.	Ristumiskoha punkt riigiteel märkida.

2.	Esitatud projektis ei ole ristumiskoha kõrguslikku lahendust.

3.	Olemasoleva JJT kokku viimine ristumiskohaga tuleb teha sujuvalt.
Hetkel ei saa seda hinnata.  Asfaltkatte taastamine tuleb teha sellises
mahus, see nõue arvestab laoturiga paigaldamise tehnoloogiat.

4.	Ristumiskohale tuleb ette näha truup – hetkel kraav suletud .
Projekteeritud truubi läbimõõdu osas arvestada olemasoleva truubi
läbimõõtu JJT all

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.